PROXECTO AGARIMO III
 10/07/2018

A VICEPRESIDENCIA E CONSELLERÍA DE PRESIDENCIA ADMINISTRACIÓNS PÚBLICAS E XUSTIZA, resolveron favorablente a nosa convocatoria, mediante a Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta, as subvencións a entidades de iniciativa social sen ánimo de lucro para programas dirixidos a mulleres en situación de especial vulnerabilidade cofinanciadas polo Fondo Social Europeo, con cargo ao programa operativo FSE Galicia 2014-2020 (SI427A).

As persoas beneficiarias deste proxecto son 50 mulleres en situación de especial vulnerabilidade soas ou con fillos ó seu cargo con ingresos inferiores a 2,5 veces ó IPREM. A finalidade sería mellorar as situacións de desventaxa social para así lograr a plena integración social deste colectivo. A zona de actuación abarcaría dende a cidade de Vigo, a súa área metropolitana ata a comarca do Condado.

Para levar a cabo este obxetivo de lograr a plena integración do colectivo se contarán cos seguintes servizos:

a)     Servizos de orientación e información sobre recursos singularizados, de atención, orientación e asesoramento persoal e social, así como de apoio directo nas relación con outras entidades, organismos e servizos que faciliten ás persoas usuarias o seu proceso de integración social.

b)     Servizo de atención psicolóxica.

c)     Servizo de asesoramento xurídico.

As necesidades sociais que se pretenden cubrir son primeiramente apoiar na cobertura de necesidades básicas e posteriormente incidir en todas as carencias que se detecten nos distintos ámbitos da persoa, ben sexa social, psicolóxica ou legal.

• APORTACIÓN CONCEDIDA: 15.743,98€

• TEMPORALIDAD: 01/10/2017 30/09/2018