Inicio do “Curso de auxiliar de atención socio-sanitaria no domicilio”
 02/06/2021
O 2 de xuño de 2021 comezou o “Curso de auxiliar de atención socio-sanitaria no domicilio”, dirixido a desempregados e desempregadas, de longa duración, con escasa ou nula formación e/ou experiencia laboral, con graves dificultades económicas e sen rede de soporte social, que se atopan en situación de urxencia e exclusión social. Está organizado por Cáritas Diocesana de Mondoñedo-Ferrol e financiado pola Fundación INDITEX  e o POISES (Programa Operativo de Inclusión Social y Economía Social) 2020-2023 e cofinanciado polo FSE (Fondo Social Europeo) 2014ES05SFOP012

O curso, ao que asisten 20 alumnos (18 mulleres e 2 homes), levarase a cabo de forma semipresencial, con clases teóricas on line e algunhas clases prácticas na aula, o que permite acoller a alumnado de diferentes puntos do territorio diocesano, e ten unha duración de 485 horas teórico-practicas, rematando o 15 de outubro de 2021. Con posterioridade, os participantes realizarán 120 de prácticas non laborais en empresas do sector

curso atención sociosanitaria cáritas diocesana mondoñedo-ferrol inditex poises fse