Inicio do Curso de iniciación á costura
 12/01/2020
O 9 de xaneiro de 2020 comezou o "Curso de iniciación á costura", financiado polo Fondo Social Europeo FSE) a través do Programa Operativo de Inclusión Social y Economía Social (POISES) 2020-2023 e organizado por Cáritas Diocesana de Mondoñedo-Ferrol

A actividade formativa, á que asisten oito mulleres, desenvolverase na aula de formación da Domus Eclessiae (sede ferrolana do Obispado da Diócese de Mondoñedo-Ferrol)

O curso, cunha duración de 366 horas lectivas, das que 346 son teórico-prácticas, 20 corresponden de módulos transversais, vai dirixido a desempregados e desempregadas, de longa duración, con escasa ou nula formación e/ou experiencia laboral, con graves dificultades económicas e sen rede de soporte social, que se atopan en situación de urxencia e exclusión social.

CURSO INICIACION COSTURA  CARITAS DIOCESANA  MONDOÑEDO-FERROL