Concerto Benéfico de Laura Alonso a favor de Cáritas Diocesana
 19/10/2019
A soprano operística galega Laura Alonso, ofrecera un concerto benéfico a favor de Cáritas Diocesana de Mondoñedo-Ferrol o vindeiro venres 25 de outubro, ás 20,15 horas, na Concatedral de San Xulián de Ferrol

Comezou os seus estudos musicais no Conservatorio de Santiago de Compostela, proseguíndoos na Escola Superior de Canto de Madrid co barítono Antonio Blancas.Tras graduarse en canto e violín marcha a Alemaña a estudar na Hochschule für Musik de Karlsruhe en 1993 coa prestixiosa bolsa de estudos da Fundación Alexander von Humbolt alemá cos profesores Aldo Baldin, Anna Reynolds e Jean Cox, e lied con Hartmut Höll, entre outros mestres

Aos 21 anos cantou a súa primeira ópera, Fidelio, de Ludwig van Beethoven, no Aalto-Musiktheater da cidade alemá de Essen,[3] onde aos 23 anos entrou na súa compañía de ópera

A recadación irá destinada ao financiamento do Programa de "Persoas Sen Fogar", coa mellora dos servizos que ofrece o Centro de Día de Inclusión Social "Gabriel Vázquez Seijas" de Ferrol, así como das vivendas de emerxencia e de tránsito á vida autónoma

concierto  benéfico  cáritas diocesana  mondoñedo-ferrol  laura alonso  opera