Curso para a obtención da tarxeta profesional da construcción. PRL
 03/10/2019
O 30 de setembro de 2019 comezou o "Curso para a obtención da tarxeta profesional da construción. Prevención de riscos Laborais", dirixido a desempregados e desempregadas, de longa duración, con escasa ou nula formación e/ou experiencia laboral, con graves dificultades económicas e sen rede de soporte social, que se atopan en situación de urxencia e exclusión social. O curso, cunha duración de 60 horas, se desenvolverá na Aula de Formación do Centro de Día de Inclusión Social "Gabriel Vázquez Seijas" de Ferrol e conta con 13 alumnos inscritos. Rematará o 22 de outubro e está financiado polo Fondo Social Europeo FSE (Xunta de Galicia) e a Fundación Banco de Santander