Inicio do Curso de Operacións Básicas de Restaurante e Bar
 02/08/2019
O 5 de agosto de 2019 da comenzo o curso de Operaciones Básicas de Restaurante y Bar, dirixido a desempregados e desempregadas, de longa duración, con escasa ou nula formación e/ou experiencia laboral, con graves dificultades económicas e sen rede de soporte social, que se atopan en situación de urxencia e exclusión social.

O curso, cunha duración de 322 horas e con prácticas laborais en empresas, está organizado por Cáritas Diocesana de Mondoñedo-Ferrol e financiado polo Fondo Social Europeo  dentro del marco del "POISES" Programa Operativo de Inclusión Social y Economía Social (2016-2020) y cofinanciado con fondos de IRPF de la Consellería de Politica Social (Orden 12 de Septiembre 2018), así como por el Programa de apoyo al empleo del Banco Santander.

curso restaurante y bar  FSE  POISES  Xunta de Galicia  Cáritas Diocesana  Mondoñedo-Ferrol