A empresa DETEGASA dona 960 euros para o programa de FAMILIA de Cáritas Diocesana de Mondoñedo-Ferrol
 04/02/2019
A mentoría social é unha ferramenta de intervención que promove a relación entre persoas (adultos mentores e menores mentorizados neste caso). O obxectivo fundamental é que os mentores apoien de xeito individual ao menor en situación de exclusión social; é unha relación motivadora, que crea referencias positivas, que abre oportunidades e horizontes novos e que favorece o desenvolvemento persoal e social do menor mentorizado.

Dende Cáritas Diocesana, entendemos que é un complemento ideal ao traballo que xa se ven realizando coas familias, fundamentalmente cos adultos, e que terá unha incidencia moi positiva nos menores e adultos voluntarios que participen desta experiencia.

detegasa  donación  programa familia  mentoría social  cáritas diocesana  mondoñedo-ferrol